fdocal
Forer@ Senior
Sin verificar
Hola compañeros!
Joe, si es que me tengo que pasar más seguido por aquí. Que bueno, al lío: Hace poco me he enterado de esta campaña de Kickstarter que está por lanzarse, con un regulador por 249 euros que me parece un chollo. Tiene dos versiones:
La verdad que por el precio hasta tengo ganas de pillarme uno de cada uno xD
Los detalles:
Case and Strap
Case material - 316 L Stainless Steel, Diameter - 40 mm, Between lugs 20 mm , Lug to lug - 46mm, Case Thickness - 12 mm (Including sapphire), Double Domed Sapphire Crystal Glass Crown: Non Screw Down, Caseback - Screw down with exhibition sapphire crystal
Strap - Calfskin with Classy Clasp
Movement and Dial
Miyota 82S7
Automatic and hand winding
Jewels - 21, Frequency - 21'600
Running Time - 42 Hours
Minutes, Hours and Second Hand
Steel Frosted Multi Layered Dial
¿Qué os parece?
Joe, si es que me tengo que pasar más seguido por aquí. Que bueno, al lío: Hace poco me he enterado de esta campaña de Kickstarter que está por lanzarse, con un regulador por 249 euros que me parece un chollo. Tiene dos versiones:
La verdad que por el precio hasta tengo ganas de pillarme uno de cada uno xD
Los detalles:
Case and Strap
Case material - 316 L Stainless Steel, Diameter - 40 mm, Between lugs 20 mm , Lug to lug - 46mm, Case Thickness - 12 mm (Including sapphire), Double Domed Sapphire Crystal Glass Crown: Non Screw Down, Caseback - Screw down with exhibition sapphire crystal
Strap - Calfskin with Classy Clasp
Movement and Dial
Miyota 82S7
Automatic and hand winding
Jewels - 21, Frequency - 21'600
Running Time - 42 Hours
Minutes, Hours and Second Hand
Steel Frosted Multi Layered Dial
¿Qué os parece?
MD Watches Studio
We designing extraordinary watches that not only stand the test of time, but also transcend the seasons and reflect the latest trends.
www.martindesignwatches.com