Me tarda en cargar una barbaridad, ¿has comprado alguna vez aqui, es seguro?
He estado echando un vistazo y tiene una gran variedad de modelos con precios bastante aparentes. Lo que me tira para atrás es la web cutre y que no hay apenas informacíon acerca de: envios, pagos, costes, etc..
a mi tambien me a gustado la pagina salen relojes descatalogados por Mr Gong es poco clara la información respecto al metodo de envio y pago. me anime a escribir al vendedor de la pagina y esta es la respuesta.
You can email us the name and model number you like and we will send you the price and payment method by paypal.
Our price range is from USD65 - 75 (automatic), $70 - 80 (mechanical), $80 (47mm), $75 - 80 (PVD watch),$88 (47mm PVD), $92 - 97 (Titanium watch) to $170 (chronograph), for add on , you can add sapphire glass $20, swan neck $8, deployment buckle $10 and change to Titanium case $20. You can choose the strap you like. We sell parts also.
Price includes shipping fee to worldwide.
Just email us the model number and we will send you the price at once!
For payment, you can send payment to our paypal account
[email protected]
Please write down the name or model number of the watch on payment, like ,"MM001", "MM100" to make it easy.
We will send you the items after receive payment. It takes about 1 - 2 weeks to arrive. We will send tracking number to you after sending out.
If your watch has any problem or does not work, you can send us back and we will send a new one to you.
Thank you very much
www.jacksontse.com
Regards,
Jackson
por lo menos el pago es por paypal algo seguro y en el precio esta incluido el envio. no esta mal este jackson debe ser primo de mr Gong