• El foro de relojes de habla hispana con más tráfico de la Red, donde un reloj es algo más que un objeto que da la hora. Relojes Especiales es el punto de referencia para hablar de relojes de todas las marcas, desde Rolex hasta Seiko, alta relojería, relojes de pulsera y de bolsillo, relojería gruesa y vintages, pero también de estilográficas. Además, disponemos de un foro de compraventa donde podrás encontrar el reloj que buscas al mejor precio. Para poder participar tendrás que registrarte.

Niven, ya no te quedan escusas :)

Estado
Hilo cerrado
UHREN

UHREN

Habitual
Sin verificar
Cronógrafo. GMT. 120 atm. Flyback.
Ecco, Anonimo Marea Dino Zei Ltd. Edition.

lostimage.jpg


lostimage.jpg


lostimage.jpg


MODEL 11003 MAREA

MOVEMENT:
Automatic chronograph Jaquet 8112 modified by Maison Jaquet SA on base Valijoux 7750 with additional module Tricompax, 4 Hertz, movement and rotor with soigné finish. Power reserve: 40 hours.

FUNCTIONS:
Hours, minutes, continuous seconds at h. 9, central hand for chronograph seconds; 30 minute counter at h. 3; 12 hour counter at h. 6; GMT central hand on 24 hour base. Flyback function on chronograph seconds. Quick reset/start chronograph mechanism without the “stop+reset” operation.

WATCH CASE:
Polished and satinated AISI316 Plus stainless steel, manufactured in three components totally carved from a stainless steel bar. Screw locked bezel and back cover (16 screws). Screw locked crown and tube. Pressure push buttons. Screw locked secured strap. Flat superior sapphire crystal. Visible joint for bezel seal. Back cover featuring a decentralized window to allow the view of the movement balance.

WATER RESISTANCE:
12 ATM

DIAL:
24 hours applied ring. Applied DINO ZEI logo. Hour indexes treated with Superluminova luminous coating for superior day/night readability. Hour, minute and Gmt hands and counters treated with Superluminova luminous coating.

WRIST STRAP:
Manufactured and hand finished in patented Kodiak process calfskin to allow for extended immersion in fresh and sea water (24 continuous hours). Exclusive DINO ZEI line stainless steel buckle.

Y ahora qué, lo encargamos?? :)
 
Tengo que decir que no me gusta mucho Anonimo... me parece que Dino Zei perdio la formula secreta que tenia con Panerai.
 
¿Lo tienes con armis?

A mi los relojes baratos me gustan con armis, no sea que se rompa la correa. ;-)
 
Ignacio, 120atm ó 12atm?? En algún lugar hay un error.

Saludos.
 
12 ATM equivaldrían a 110 m, partiendo de que 1 ATM sería igual 10 m. y la 1ª ATM correspondería a la presión existente a nivel del Mar. Creo:huh: (que soy de letras).
 
entonces, josean si son 12 atm serán 120 metros?? no...?
 
Con esos pulsadores tiene que ser 12 atmosferas, muy muy raro mas
 
Son 12 atmosferas, esta es la web...me gusta mas el primero
lostimage.jpg

Un abrazo.
 
Estado
Hilo cerrado
Atrás
Arriba Pie